Var på plats när landets offentliga upphandlare och inköpare möts!

Det köps årligen in varor och tjänster för över 830 miljarder kronor inom Sveriges offentliga sektor. De som fattar beslut om hur och var de offentliga medlen ska användas befinner sig vanligtvis på sina arbetsplatser, spridda över hela landet. Upphandlingsdagarna ger en unik möjlighet att träffa upphandlare och inköpare från stat, landsting och kommun på ett och samma ställe.

Ett partnerskap på Upphandlingsdagarna innefattar:

– Möjlighet till egen föreläsning under parallella seminariespår (efter godkännande av årets programråd samt arrangören)

– Möjlighet att ingå i årets programråd

– Exponeringsyta, ca 3×3 meter i årets utställning

– Helsidesannons, (185×270 mm), i specialutgåva av tidningen Offentliga Affärer inför Upphandlingsdagarna 2017

– Er logotyp finns med i utställarförteckning samt syns på Upphandlingsdagarnas webbplats, nyhetsbrev och i andra eventuella inbjudningar

– Exponering som partner i tryckt och digitalt program

– El och W-lan

– Avskiljande monterväggar

– Som partner under Upphandlingsdagarna ingår det även att man ska göra fyra riktade utskick till sina kunder/nätverk

– Fyra stycken fullvärdiga deltagarbiljetter*

– Möjlighet att köpa till ett obegränsat antal deltagarbiljetter á 3900 kronor styck (ordinarie pris 6900 kronor styck)

*Konferensdeltagande och middag med underhållning ingår:
I samtliga alternativ ingår två deltagarbiljetter till hela seminarieprogrammet inklusive mat, dryck och underhållning. Utställare får därutöver köpa ytterligare tre deltagarbiljetter för 3 900 kronor styck (ordinarie pris 6 900 kronor).

Samtliga priser anges exklusive moms

Kommentera